[TYPO3-UG Dutch] In 4.7 een verbeterde versie van Indexed search? Met kinderziektes?

Otto van Bruggen otto at webspinnerij.nl
Sat May 5 11:46:01 CEST 2012

Beste lezers,

Ik heb de extensie ke-search in de nieuwe vorm getest en die werkt bij mij
met een middel grote site prima. Prima ondersteuning en goede
documentatie. Een vervelend probleem is dat als je categorieën gebruikt
met tt_news de zoekmachine dit niet aankan. Ik heb de makers
gevraagd/gesponsord dit aan te passen. Dinsdag zal hiervoor een update
beschikbaar komen. Er is dan een zoekmachine die snel te installeren is en
die op een goede manier werkt. Niet zo goed als SOLR maar dat is toch naar
mijn bescheiden mening voor veel grotere sites. Wellicht dat Ric of een
ander die met SOLR werkt dat kan bevestigen. Ik heb persoonlijk geen
ervaring met SOLR. Wel met indexed search in de oude versie. Die is erg
bewerkelijk.
De nieuwe versie van indexed search heb ik nog niet getest.

Met vriendelijke groet,
Otto van Bruggen