[TYPO3-UG Dutch] In 4.7 een verbeterde versie van Indexed search? Met kinderziektes?

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Sat May 5 11:36:49 CEST 2012

Ik dank jullie voor de tips, als ik het goed begrijp is Solr een
apache-module die moet kunnen worden gehost binnen een dedicated omgeving,
of is er ook mogelijkheid om dit op een VPS of shared enviroment te
emplimenteren?

Groetjes,
Marijn Depraetere

Op 4 mei 2012 23:48 schreef Ric Van Westhreenen <ric at alternet.nl> het