[TYPO3-UG Dutch] extern font

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Thu May 3 10:16:57 CEST 2012

hi Peter,

aan het begin van je css bestand zet je het volgende neer, als je
bijvoorbeeld ARHERMANN font wil gebruiken:

@font-face {
	font-family: ARHERMANN;
	src: url('fonts/ARHERMANN.ttf');
}

de font file zelf (ARHERMANN.ttf) nog wel even plaatsen uiteraard,
hierboven was dat in de fonts subdirectory van de css directory

hartelijke groeten,
Ronald

Op 3 mei 2012 09:05 schreef Peter Jansen <info at webxtreeme.co.cc> het
volgende: