[TYPO3-UG Dutch] extern font

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Thu May 3 09:19:32 CEST 2012

Hoi Peter,

Ik maak meestal gebruik van Cufon
http://www.visionears.nl/blogs/webdesign/cufon-zo-werkt-het.html

Maar dat is eigenlijk niet de beste / nieuwste manier.
het buzzword voor 2012 is native font embedding met @font-face
http://www.netsetters.nl/2010/05/css3-gebruik-van-lettertypen-op-het-web-met-font-face/

Op http://www.fontsquirrel.com/ vind je een generator maar ook vele vrij te gebruiken fonts

Succes!

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Bisonstraat 3a5 - 4817 LH Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl

Op 3 mei 2012, om 09:05 heeft Peter Jansen het volgende geschreven: