[TYPO3-UG Dutch] Mouse-over en menu's werken niet meer bij 4.5.13 en 4.5.14

Harro van den Berg typo3 at harrovandenberg.nl
Fri Mar 30 22:16:23 CEST 2012

Hallo Marijn,

De links zijn weer terug nu ik weer op 4.5.12 draai.

Typoscript van de intro-pagina is

      INTRO-MENU = HMENU
      INTRO-MENU {
        special = list
        special {
          value = 244, 13, 14, 265, 82, 15, 11
        }

        1 = TMENU
        1 {
          expAll = 1
          wrap = <ul>|</ul>
          NO = 1
          NO {
            doNotLinkIt = 1
            wrapItemAndSub = <li class="intro-menu-no">|</li>
            stdWrap.cObject = COA
            stdWrap.cObject {
              10 = LOAD_REGISTER
              10 {
                Target = _top
                Target.override.dataWrap = {field:target // TSFE:intTarget}
              }

              20 = TEXT
              20 {
                field = nav_title // title
                typolink.parameter {
                  dataWrap = {field:alias // field:uid} {register:Target}
typ{field:doktype}
                  if.isTrue.numRows {
                    table = tt_content
                    select.pidInList.field = uid
                  }
                }
              }
            }
          }

          ACT < .NO
          ACT {
            wrapItemAndSub = <li class="intro-menu-act">|</li>
          }

          CUR < .NO
          CUR {
            doNotLinkIt = 1
            wrapItemAndSub = <li class="intro-menu-cur">|</li>
          }
        }
      }

In de install kan ik niets ontdekken waaruit zou blijken dat de upgrade naar
(destijds) 4.5 niet volledig zou zijn geweest. De compare levert alleen
meldingen op dat het systeem liever myisam ziet in plaats van innodb zoals
mijn provider heeft ingesteld. Overgang van 4.5.12 naar 4.5.13 en 4.5.14 is
uiteraard niets anders dan een wijziging van de symbolic link.

Groet, Harro van den Berg