[TYPO3-UG Dutch] Mouse-over en menu's werken niet meer bij 4.5.13 en 4.5.14

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Fri Mar 30 17:31:34 CEST 2012

Dag Harro,

Lijkt me minder een probleem met de versie dan je gebruik, light
misschien meer aan een niet volledige upgrade. Sowieso zou het helpen
mocht je even de typoscript van het menu hier plakken, of gebruik je
een andere manier om het menu te genereren?  Sowieso zijn nu alle
links uit je broncode verdwenen.

Groetjes,
Marijn Depraetere

Op 30 maart 2012 17:16 heeft Harro van den Berg
<typo3 at harrovandenberg.nl> het volgende geschreven: