[TYPO3-UG Dutch] Hulp met JSMenu error

Jigal van Hemert jigal.van.hemert at typo3.org
Thu Mar 15 07:48:19 CET 2012

Hoi,

On 15-3-2012 0:28, Roel Neumann wrote:
> Ik ken geen php, maar als ik het goed begrijp zou er iets mis kunnen
> zijn in twee bestanden:
> class.tslib_menu.php
> class.tslib_pagegen.php

Nee, ik verwacht daar geen problemen, maar je vroeg *hoe* het jsmenu
Javascript in de head werd gezet.

Als ik de frontend van de site bekijk verwacht ik eerder dat er ergens
bij het renderen van de pagina iets is misgegaan en dat dit nu gecachet
is. Als je aan de probleempagina's &no_cache=1 toevoegt in de URL dan
werkt het wel correct.
Nee, dit is geen advies om config.no_cache=1 in je template te zetten,
want caching is te belangrijk om uit te schakelen.

Het is heel lastig om iets te zeggen over de oorzaak van een probleem
als je alleen de output kent, tenzij iemand toevallig hetzelfde probleem
is tegengekomen.

--
Jigal van Hemert
TYPO3 v4 Core Team member