[TYPO3-UG Dutch] Hulp met JSMenu error

Roel Neumann neumann at xs4all.nl
Thu Mar 15 00:28:12 CET 2012

Op 14-03-12 07:07, Jigal van Hemert schreef:
> Hoi,

> tslib_jsmenu::writeMenu() (in class.tslib_menu.php) schrijft de code weg
> in $GLOBALS['TSFE']->JScode,
> TSpagegen::renderContentWithHeader() (in class.tslib_pagegen.php) roept
> $GLOBALS['TSFE']->INTincScript_loadJSCode() aan die in
> tslib_fe::INTincScript_loadJSCode() de boel netjes tussen script tags in
> de additionalHeaderData wegschrijft.

Dank je Jigal,

Dit is stevige kost voor mij :-).

Ik ken geen php, maar als ik het goed begrijp zou er iets mis kunnen
zijn in twee bestanden:

class.tslib_menu.php

en

class.tslib_pagegen.php

Ik ze opzoeken en bekijken.

Mag ik er nog even op terugkomen, als ik er niet uit kom? Om eerlijk te
zijn lijkt me dat redelijk waarschijnlijk.

Groeten,
Roel