[TYPO3-UG Dutch] Powermail var_dump

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Thu Mar 8 13:43:09 CET 2012

Beste Aart,

De meest handige methode om uit te zoeken welke extensie deze "fout"
veroorzaakt is door stuk voor stuk een gebruikte extensie uit te schakelen
en de caches te legen.

Ik zou dit persoonlijk wel in een test omgeving doen, zodat de bezoekers
van je site er geen last van hebben.

--

Vriendelijke groeten,

Peter Ruijter