[TYPO3-UG Dutch] Variabele content

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Thu Mar 8 13:40:01 CET 2012

Beste Ron,

Ik zou dit niet zo snel in een extensie zoeken, maar zelf via Typoscript
configureren.
Het maken van een extensie of het installeren van een extensie die deze
functionaliteit is meer werk en geeft meer overkill aan ongebruikte
functionaliteit, dan de paar regels Typoscript die je ervoor nodig hebt.

--

Vriendelijke groeten,

Peter Ruijter
*Peter Industries*