[TYPO3-UG Dutch] extensie manager > extensie uploaden / instelleren

Jigal van Hemert jigal.van.hemert at typo3.org
Wed Jun 27 11:41:26 CEST 2012

Hoi,

On 27-6-2012 11:07, Muriel le Pair wrote:
> Ik heb net een site geupgrade naar versie 4.7.1.
> In de voorgaande versies was het mogelijk om bij 'extensie manager >
> import extensions' een extensie te uploaden vanaf je computer.
> Klopt het dat die optie is verdwenen, of kijk ik gewoon niet goed?

In de schermen van de Pagina module vind je alle knopjes om op te slaan,
etc. bovenaan in de donkergrijze balk. Daar is het knopje voor uploaden
nu ook geplaatst.

(Ook in de Scheduler zijn de knopjes voor nieuwe taak en opslaan
verplaatst naar de grijze balk)

> Brengt me gelijk op een volgend punt.. het zou werkelijk ontzettend
> handig zijn als je 'update from repository' zou kunnen kiezen naar welke
> versie je wilt updaten.

Als je in de tab Extensies importeren zoekt naar de extensie kun je met
de rechtermuisknop klikken op een gevonden extensie. Je krijgt dan een
mogelijkheid te zien om een andere dan de meest recente versie te
installeren.

--
Jigal van Hemert
TYPO3 Core Team member