[TYPO3-UG Dutch] extensie manager > extensie uploaden / instelleren

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Wed Jun 27 11:07:52 CEST 2012

Hallo,

Mis ik iets.. of.. kijk ik gewoon niet goed ;-)

Ik heb net een site geupgrade naar versie 4.7.1.
In de voorgaande versies was het mogelijk om bij 'extensie manager >
import extensions' een extensie te uploaden vanaf je computer.
Klopt het dat die optie is verdwenen, of kijk ik gewoon niet goed?

Brengt me gelijk op een volgend punt.. het zou werkelijk ontzettend
handig zijn als je 'update from repository' zou kunnen kiezen naar welke
versie je wilt updaten.

Bij Powermail is het bijvoorbeeld niet verstandig om op dit moment te
updaten naar de nieuwste (alpha) versie. Het zou mooi zijn als je dus
zonder handmatig gefrummel zo kunnen kiezen voor een van de vorige versies.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair