[TYPO3-UG Dutch] Powermail 2

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Mon Jun 25 17:18:37 CEST 2012

hi Rutger,

jouw uitleg klinkt heel logisch
maar soms zit de praktijk in de weg.

onlangs had ik het nog dat bij provider "Red Hosting" zij nog niet de
infrastructuur hadden klaarliggen dat je als klant kon kiezen voor PHP 5.3
- dan zouden namelijk meteen ook hun andere klanten moeten overstappen op
PHP 5.3

je raadt het al - RedHosting was bang dat de backwards compatibility van
PHP 5.3 naar 5.2 niet gegarandeerd was.
dus kon ik niet verder met TYPO - op dat moment 4.4.2 - naar een nieuwere
versie brengen.

het heeft circa 3 maanden geduurd, maar nu is Red Hosting zover, en is de
TYPO versie kunnen worden geupgrade.

je zult kunnen begrijpen dat ik backwards compatibility wel degelijk
belangrijk vind,
in dit geval omdat de klant kiest voor de hosting partij en daar zitten dan
weer consequenties aan.

Op 25 juni 2012 17:05 schreef Rutger Mik | Zeeman Reclamegroep <
rutgermik at gmail.com> het volgende:

http://about.me/woepwoep