[TYPO3-UG Dutch] Ontbrekende TemplaVoila-knop

alterNET Internet BV | Richard Haeser richardh at alternet.nl
Tue Jun 19 23:15:06 CEST 2012

Beste Marijn,

Dit heeft te maken met de html headers in het template-bestand. Kijk even goed of je template valide headers heeft. Mocht je er niet uitkomen laat het dan even weten. Wij hebben dit probleem ook wel eens gehad en uit eindelijk was het iets simpels in het template bestand.

Met vriendelijke groet,

alterNET Internet BV
Richard Haeser

Op 19 jun. 2012 om 23:08 heeft Marijn Depraetere <marijn.depraetere at telenet.be> het volgende geschreven: