[TYPO3-UG Dutch] Hoe en wat met de Extensionmanager

Jigal van Hemert jigal.van.hemert at typo3.org
Tue Jun 19 16:20:02 CEST 2012

Hoi Zwiebertje,

On 19-6-2012 15:01, Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ wrote:
> Nu de vraag: waarom heeft de ene geen driehoekjes en kan ik zo op de
> naam klikken om het onderhoudsscherm te openen en ís er bij de andere
> (exact dezelfde versie) een driehoekje aan het begin van de regel waar
> je op MOET klikken om hetzelfde te kunnen doen.
> Waar zit 'em dat verschil in?

De Extension Manager is ook maar een extensie en heeft dus ook configuratie:

Use windows instead of inline displ... [inlineToWindow]
     On small screens the inline display of rows might take too much
space. This switch moves the inline info to windows.
[V]

Waarschijnlijk staat het bij een van je installaties uitgevinkt.

Nu begin je vast te denken "waarom?". Op een gegeven moment is de
standaardwaarde van uit (driehoekjes en 'inline' weergave) naar aan
(geen driehoekjes en weergave in venster) gegaan. Had je echter al een
van de instellingen aangepast of een extra taal in de Extension Manager
geselecteerd, dan neemt de Extension Manager de bestaande instellingen over.

--
Jigal van Hemert
TYPO3 Core Team member

TYPO3 .... inspiring people to share!