[TYPO3-UG Dutch] Parse error / witte pagina

Jeroen Vermolen jvermolen at live.nl
Tue Jul 17 21:20:37 CEST 2012

Hallo Paul,

Is er recentelijk een extensie gewijzigd of bijgekomen in je typo3
installatie?

Wanneer ik namelijk naar de foutmelding kijk zie ik daar de extension
manager in terug.

*Parse error*: syntax error, unexpected T_STRING in *D:\Apache\www.site.nl
\t3lib\

on line *1140*

Wanneer je nog wel bij de T3 BE kunt kun je de extensie via daar proberen
uit te schakelen/te verwijderen, anders moet je dat via FTP/Filemanager gaan
doen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Vermolen