[TYPO3-UG Dutch] Parse error / witte pagina

Paul Maas paul at pm-it.nl
Tue Jul 17 18:59:10 CEST 2012

Ik zit met het volgende een klant heeft een TYPO3 installatie draaien.
Sinds vanochtend krijgen ze een volledig witte website.
De klant geeft aan dat er niks aan de PHP versie en / of apache is
gewijzigd (ik ben hier echter niet zeker van).

Als ik naar de install tool ga dan zie enkel onderstaande foutmelding:
*Parse error*: syntax error, unexpected T_STRING in *D:\Apache\www.site.nl
\t3lib\class.t3lib_extmgm.php* on line *1140*

De PHP versie die geinstalleerd staat is 5.2.6.

Ik heb de volgende zaken geprobeerd.

1. Htacces verwijderd
2. Mappen allemaal opnieuw rechten gegeven
3. Onderstaande toegevoegd aan HTACCES
# Enable PHP 5.2
AddType x-mapp-php5 .php
AddHandler x-mapp-php5 .php

Helaas heeft dit allemaal geen effect. Heeft iemand anders hier dit
probleem ooit eerder gezien?

Met vriendelijke groet,

Paul Maas