[TYPO3-UG Dutch] templavoila FCE's naar fluid

Rutger Rek r.a.rek at tudelft.nl
Fri Jul 13 14:45:29 CEST 2012

Hallo iedereen,

Op dit moment gebruiken we Templavoila als templating systeem in typo3
4.4+ en willen graag over naar extbase/fluid in typo3 4.5 LTS. Het
upgraden en overzetten van pagina's zal vermoedelijk weinig problemen
opleveren, maar het omzetten van bestaande FCE's des te meer.

We zijn op dit moment zoek naar een extensie die soortgelijke
functionaliteit kan bieden.

De extensie gridelements heb ik bekeken, maar die schiet qua
functionaliteit te kort (geen secties of nested objecten)

FED met Flux lijkt in aanmerking te komen, maar ik heb weinig praktische
voorbeelden kunnen vinden.

Weet iemand toevallig wat een goede oplossing is of waar een handige
handleiding te vinden is?

Bij voorbaat dank,
Rutger Rek