[TYPO3-UG Dutch] Extbase redirect probleem

Norbert Brinkhof norbert.brinkhof at jrc.ec.europa.eu
Mon Jul 9 15:47:14 CEST 2012

Hallo iedereen,

Ik heb ondertussen verscheidene extensies geschreven mbv Extbase en Fluid,

En deze hebben zonder problemen gefunctioneerd van Typo3 V4.5.x tot 4.6.8.

Nu heb ik vrijdag V4.6.10 geinstalleerd .  Naar het nu schijnt  werkt de

$this->redirect() niet meer zoals voordien. Records worden aangemaakt /
gemodificeerd, maar

De redirect actie springt terug naar de hoofdpagina van de site, en niet
naar de index

Actie binnen de controller.

Zijn er ook anderen die dit probleem zijn tegengekomen of doe ik iets toaal
verkeerds?

Bij voorbaat dank.

Groet, Norbert