[TYPO3-UG Dutch] Landspecifieke content in combinatie met meertaligheid binnen TYPO3 op 1 domeinnaam

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Jan 31 14:56:42 CET 2012

Erwin Winkel formuleerde de vraag :
> [...]
> TYPO3 laat dit content-element dan zien wanneer de betreffende taal gekozen
> wordt.
>
> Het idee: Op vergelijkbare manier zou je bij elk content element een
> drop-down box 'Land' kunnen laten zien, waarmee je een selectie uit
> beschikbare landen kunt doen. Het betreffende element wordt dan getoond bij
> de selectie van content-elementen die aan dat criterium voldoen. Hiermee is
> het kiezen van de land-code onafhankelijk van het type content element
> geworden en werkt het dus voor alle content-elementen.

Dat lost zeker het probleem op verwacht ik maar hoe krijg je dit voor
elkaar is de grote vraag ;-) Voor mijn gevoel is de keuze van de taal
standaard functionaliteit van TYPO3 en als je dit op een zelfde manier
voor land zou willen doen dan moet je dus deze functionaliteit hebben
die er volgens mij nu niet in zit en dat zou je dus op de een of andere
manier moeten toevoegen. Zoals je het aangeeft zou ik het zeker graag
willen toepassen maar de grote vraag (zoals wel vaker) is hoe?

Met vriendelijke groeten,
Jordan van Bergen