[TYPO3-UG Dutch] Landspecifieke content in combinatie met meertaligheid binnen TYPO3 op 1 domeinnaam

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Mon Jan 30 18:35:17 CET 2012

Hoi Jacco,

> Je kunt al standaard niet vertaalde content elementen niet tonen voor een
> taal.

Die ken ik en dat hebben we ook nodig voor die onderdelend ie niet
vertaald zijn inderdaad.

> De dubbele lading qua land / taal wordt trickier.. ik zou misschien wat
> extra checkboxjes programmeren bij zodat je bij ieder content element kunt
> aangeven voor welk land dit van toepassing is.

Omdat het ook over extensies gaat (tt_news/powermail/en nog een paar)
wordt dat dus een hele klus en daarnaast heb ik persoonlijk niet de
ervaring om een eigen extensie te schrijven. Bedoel je met bovenstaande
 "extra checkboxjes" echt iets met een extensie programmeren?

Ik dacht al dat mijn vraag over landspecifieke content niet echt
makkelijk op te lossen zou zijn. We zullen zien wat er nog meer voor
tips/suggesties komen. Dit is best een interessante materie. Ik weet
dat alle CMS'en meertaligheid standaard wel ondersteunen ja maar
landspecifieke content binnen dezelfde pagina blijkt toch wel andere
koek te zijn.

Met vriendelijke groeten,
Jordan van Bergen

Het is zò dat Jacco van der Post formuleerde :