[TYPO3-UG Dutch] Landspecifieke content in combinatie met meertaligheid binnen TYPO3 op 1 domeinnaam

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Mon Jan 30 15:59:34 CET 2012

hi Jordan,

het lijkt mij dat taal en land niks met elkaar te maken hebben
taal daar ben je uit, dat is &L=<taalcode>, simpel

het land dat lijkt mij, als je het hebt over een pagina persberichten,
dat dan ergens in het persbericht de countrycode van België moet staan

heb je al gekozen voor tt_news of een andere extensie ?
want dan kun je gericht vragen: hoe krijg ik dit bericht gekoppeld aan een
ISO country code?
en: hoe krijg ik alleen berichten geselecteerd met deze country code?

ik ben zeker geen expert op TYPO3 gebied,
maar deze vraag lijkt mij in eerste instantie een SQL vraag

Op 30 januari 2012 15:41 schreef Jordan van Bergen <
jordanvanbergen at gmail.com> het volgende:

http://www.red-seadog.com
http://www.maakjegeenzorgen.nl
http://www.weforest.org