[TYPO3-UG Dutch] Naar mobiel subdomein verwijzen

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sun Jan 29 21:51:52 CET 2012

Hoi,

On 29-1-2012 20:01, T o n wrote:
> Ik wil naast mijn gewone site ook een mobiele versie maken in Typo3.

(Het is TYPO3)

> Daarom heb ik in Typo3 een aparte boom aangemaakt

Waarom niet een andere aanpak: maak een "responsive design" dat zich
aanpast aan maten van het beeldscherm van de bezoeker.
Er zijn diverse oplossingen / frameworks die je daarbij op weg helpen:

http://lessframework.com/
http://www.angrycreative.se/oppen-kallkod/less-framework/
http://framelessgrid.com/
http://goldengridsystem.com/

Het grote voordeel is natuurlijk dat als er weer een nieuw mobiel device
komt (denk aan de stortvloed van tablets uit het Verre Oosten) dat deze
wel direct ondersteund worden door je flexibele design.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.