[TYPO3-UG Dutch] Powermail var_dump

Aart de Bruijn aart at brownentertainment.nl
Wed Jan 18 10:51:31 CET 2012

Beste mensen,

Ik heb een klein issue met powermail. Hij is geinstalleerd als extensie en
werkt goed, maar bij elk pagina waar een formulier staat, staat bovenin het
scherm ook een var_dump. Heb me suf gezocht naar waar deze vandaan komt
maar hij is niet te vinden. Niet in de extensie.

Dit word getoond:
string(42) "EXT:powermail/templates/tmpl_formwrap.html" string(15) "alt=""
title=""" string(44) "EXT:powermail/templates/tmpl_multiplejs.html"
string(15) "alt="" title="""

Ik vermoed dat er ergens een log functie of iets aanstaat, wellicht niet in
powermail zelf. Het opnieuw installeren van de extensie heeft geen zin, dan
is meteen de var_dump terug.

Heeft iemand een idee waar dit vandaan kan komen?

Alvast bedankt!

Groet, Aart