[TYPO3-UG Dutch] w3c validation

Koen Van Nuffelen koen_typo3 at obiwebs.be
Sat Jan 14 12:45:38 CET 2012

Hoi Daniel:

Mijn config is hetvolgende:

#doctype
config.doctype = <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0
Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

Interpreteert Typo3 dit?
Of kan je ergens anders, in een config of dergelijke, aangeven dat je je
tags gesloten wil zien.
Ik kan me eigenlijk niet inbeelden dat iemand dit niet wil.
En dacht dat dit in versie 4.3 aangepast was.
Vandaar mijn verwarring denk ik. :-)

mvg,
Koen

--
Koen Van Nuffelen

***Disclaimer***

This email and any attachments may contain confidential material and is
solely for the use of the intended recipient(s).  If you have received
this email in error, please notify the sender immediately and delete
this email.  If you are not the intended recipient(s), you must not use,
retain or disclose any information contained in this email.