[TYPO3-UG Dutch] w3c validation

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Jan 14 09:56:05 CET 2012

Hallo Koen,

Voor hier iets over te zeggen valt wat hout snijdt is het zaak dat je iets
meer informatie geeft.
In antwoord op Willem zeg je dat het strict is. Maar dat kan op
verschillende manieren.

Hoe ziet bijvoorbeeld het config deel van je ts eruit wat de doctype
betreft?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg

"Koen Van Nuffelen"  schreef in bericht
news:mailman.1.1326459119.17393.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...

Goeie middag,

Heb eens website gebaseerd op typo3 4.6 met templavoila getest op de w3c
validator. Ik krijg ene pak warnings, maar zo goed als allemaal dezelfde
< meta ... /> etc.

Nu dacht ik dat dit reeds sinds TYPO3 4.3 opgelost was.
Is dit een instelling die je ergens moet ingeven, of zie ik iets anders
over het hoofd? Als er iemand tips heeft, zou dit zeer welkom zijn. :-)

mvg,
Koen Van nuffelen