[TYPO3-UG Dutch] Multisite TS / Config

HocomAdvies HocomAdvies
Wed Jan 11 13:01:19 CET 2012

Mijn erste muliti-site opzet werkt nu grotendeels zoals bedoeld, echter een ding nog niet en helaas wel van belang: het menu! Als ik via de browser op domein_landingspage van site B uit kom. krijg ik netjes de pagina, met menu te zien. Click ik dan op een van de menu items, dan krijg ik vervolgens wel die pagina voorgeschoteld, met de geplaatste content, echter zonder een menu? Daar gaat blijkbaar nog iets fout maar wat?
In de TS config is voor site B een eigen menu aangemaakt:

lib.menu_left_2 = HMENU
lib.menu_left_2.entryLevel = 0
lib.menu_left_2 {
 1 = TMENU
 1 {
   expAll =0
   wrap = <ul>|</ul>
   noBlur = 1
   NO = 1
   NO {
     wrapItemAndSub = <li>|</li>
     stdWrap.htmlSpecialChars = 1
     ATagTitle.field = title
   }
   ACT <.NO
   ACT {
     wrapItemAndSub = <li>|</li>
   }
 }

 2 < .1
 2 {
   wrap = <ul>|</ul>
   ACT.wrapItemAndSub = <li>|</li>
 }
 3 < .2
 2 {
   wrap = <ul>|</ul>
   ACT.wrapItemAndSub = <li>|</li>
 }
 4 < .2
 {
   wrap = <ul>|</ul>
   ACT.wrapItemAndSub = <li>|</li>
 }
}
}

Kan me nog wel voorstellen dat er voor het deel van de sub nu overlap is met het menu voor site A aangezien dat voor beide hetzelfde is. Heb ook geprobeerd met het menu tussen:
[globalString = IENV:HTTP_HOST=http://siteB.com]
<INCLUDE_TYPOSCRIPT: source="FILE: fileadmin/templates/ts/site_b_ts_setup.txt">

# hier het menu deel

[global]

Maar dat maakt geen verschil uit.

Met groeten,
HocomAdvies

Wiechert Hooghwinkel
http://www.facebook.com/hocomadvies
http://www.hocomadvies.nl

Op 20 dec. 2011, om 10:47 heeft Gosse J de Jong het volgende geschreven: