[TYPO3-UG Dutch] Multisite TS / Config

HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Wed Jan 11 10:45:03 CET 2012

De multisite werkt nu grotendeels, op een hopelijk klein probleempje na. Als ik op de siteB kom krijg je netjes de site te zien, met menu, etc. Echter ga je dan via het menu naar een van de pagina's dan heb ik op die pagina geen menu meer?
Wel heb ik alle andere zaken die speciaal voor en op die pagina zijn gezet.

Het menu als volgt en (deels) uniek voor site B, wellicht zit daar het probleem. Als test heb ik ook het menu ook tussen de [globalString] gezet maar dat maakt niets uit.

Dit is wat ik in de TS Config heb als menu voor siteB:

[globalString = IENV:HTTP_HOST=siteB.com]
<INCLUDE_TYPOSCRIPT: source="FILE: fileadmin/templates/ts/siteB_ts_setup.txt">

######## vertical menu met subs via tv mappen ###
lib.menu_left_2 = HMENU
lib.menu_left_2.entryLevel = 0
lib.menu_left_2 {
  1 = TMENU
  1 {
    expAll =0
    wrap = <ul>|</ul>
    noBlur = 1
    NO = 1
    NO {
      wrapItemAndSub = <li>|</li>
      stdWrap.htmlSpecialChars = 1
      ATagTitle.field = title
    }
    ACT <.NO
    ACT {
      wrapItemAndSub = <li>|</li>
    }
  }

  2 < .1
  2 {
    wrap = <ul>|</ul>
    ACT.wrapItemAndSub = <li>|</li>
  }
  3 < .2
  2 {
    wrap = <ul>|</ul>
    ACT.wrapItemAndSub = <li>|</li>
  }
  4 < .2
  {
    wrap = <ul>|</ul>
    ACT.wrapItemAndSub = <li>|</li>
  }
}
}
[global]

Ook zonder de [globalString] werkt het niet.

Met vriendelijke groet,
HocomAdvies

Wiechert Hooghwinkel

www.hocom-advies.nl
http://facebook.com/hocomadvies
Op 19 dec. 2011, om 23:08 heeft Ronald Wopereis het volgende geschreven:

> [...]
> ik zou zeggen: maak een kopie van de template die nu gemeenschappelijk is
> en zo te lezen ook in siteA hebt staan (in de boomstructuur) en "plak" die
> in de boomstructuur van siteB op het niveau waarop de is_siteroot vlag
> aangevinkt is.
> wijzig dan de TS setup van siteB in wat bij siteB hoort, en haal het weg
> uit siteA/template
> nu nog even clear-cache want dan verdwijnen alle real-url records
> en dan zou het zo kunnen werken
> ?
>
> Op 19 december 2011 19:38 schreef HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] <

>>> page.includeCSS.1 = fileadmin/templates/css/pizza_style1_IE7.css
>>> page.includeCSS.2 = fileadmin/templates/css/news_IE7.css

>>> page.includeCSS.1 = fileadmin/templates/css/pizza_style1.css
>>> page.includeCSS.2 = fileadmin/templates/css/news_opera.css

>>> plugin.browser_page_title etc. versie voor siteB