[TYPO3-UG Dutch] FE Advance user settings

"HocomAdvies [ ☃ Wiechert Hooghwinkel ] "HocomAdvies [ ☃ Wiechert Hooghwinkel ]
Tue Feb 21 09:33:17 CET 2012

Daniel,

Bedankt voor je aanvulling. Ga het z.sm. uit testen. Zal nog laten weten of het gelukt is.

Met groet,

Wiechert Hooghwinkel
Op 20 feb. 2012, om 14:26 heeft Daniel Doesburg het volgende geschreven: