[TYPO3-UG Dutch] FE Advance user settings

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Feb 20 14:26:08 CET 2012

Nog een aanvulling:

TSconfig is wat eigenzinnig als je dingen verwijdert. En dat komt vooral bij
het adminpanel vaak voor.
Stel je hebt een property op 1 gezet. Als je die niet meer wilt helpt het
niet 'em weg te gooien maar zul je achter het =-teken niets of een 0 moeten
zetten.
Vandaar mijn lange lijst :-)
Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg

"HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ]"  schreef in bericht
news:mailman.827.1328604427.705.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...

Kom er helaas niet echt achter hoe dit werkend te krijgen.

Via admPanel{
enable.edit = 1
hide - 0
}

Kan ik de redakteur (user) via FEAdvance de pagina laten bewerken.  Zoals
hier onder aangeven heb ik die instellingen in de gebruikers instellingen
user_TS opgenomen. Uitbreiding met andere opties werkt niet.

#FE ADVANCE User settings
admPanel{
  enable.edit = 1
  hide = 0
  }
editPanel{
  editPanel = 1
  allow = edit,hide
  showIcons = edit,hide
  useAjax = 1
}
editPanel{
    menuBar.disable = 1
    contextMenu = close
         }

Wat wil ik: de tabs aan de bovenzijde met de widgets niet tonen (dus geen CO
toevoegen door drag and drop) Tevens de edit mogelijkheden van de CO
beperken tot edit, hide (opties: new en delete niet zichtbaar)
Krijg dat op deze manier niet voor elkaar. Hoe wel?

Met vriendelijke groeten,
Wiechert Hooghwinkel

Op 4 feb. 2012, om 10:28 heeft HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] het
volgende geschreven: