[TYPO3-UG Dutch] tt_news default artikel, isFalse.data lijkt te worden genegeerd

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Wed Feb 15 17:59:07 CET 2012

Hallo,

Ik wil graag op de nieuws pagina standaard het laatste artikel tonen ipv
no news_id given en heb via Google dit voorbeeld gevonden:
http://www.typo3forum.net/forum/typo3-4-x-fragen-probleme/18846-no-news_id-given.html.

Op de nieuws pagina zonder get-string wordt alleen het CONTENT element
getoond.
Maar in alle andere gevallen wordt het eerste artikel (10) ook getoond.
Met andere woorden het lijkt er sterk op dat de volgende regel gewoon
compleet wordt genegeerd:

isFalse.data = GPvar:tx_ttnews|tt_news

Ik heb me scheel zitten staren op een typefout maar kan 'm niet vinden.
Iemand enig idee? Welicht een bugje? want dit werkt wel goed:

20.stdWrap.if.isTrue.data = GPvar:tx_ttnews|tt_news

# fill the content of the main-column to a tmp.object
tmp.pagecontent < styles.content.get

temp.defaultnews = COA
temp.defaultnews {
   10 = CONTENT
   10 {
     table = tt_news
     select {
       pidInList = 33
       orderBy = datetime desc
       max = 1
     }
     # insert the object "10." only if there is no SINGLE news selected
     stdWrap.if {
       isFalse.data = GPvar:tx_ttnews|tt_news
       value = 32
       equals.data = TSFE:id
     }
   }
   # re-insert the normal pagecontent to the page
   20 < tmp.pagecontent
   #20.stdWrap.if.isTrue.data = GPvar:tx_ttnews|tt_news
}

Daarnaast heb ik gelijk nog een tweede vraag ;-)
De content van CONTENT wordt gerenderd met de standaard template van
tt_news, hoe verander ik dat ik mijn eigen template?

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair