[TYPO3-UG Dutch] Hoe redactieaccount instellen boor Backend user?

Roel Neumann neumann at xs4all.nl
Fri Feb 10 22:01:18 CET 2012

Hallo groep,

Ik kom er maar niet uit hoe ik een BE user kan aanmaken, zodat hij
slechts content aan pagina's kan toevoegen (text and images). Als ik dat
werkend heb wil ik ook nieuwsredactie laten doen.

Ik heb de TYPO3 manual echt doorgenomen, maar ik kom er gewoon niet uit.
Met name het instellen van de permissies lukt me niet.

Is er ergens anders een beschrijving hoe je dit kunt doen die simpel
genoeg is voor mij om te begrijpen?

Ik zou heelblij zijn met een nuttige aanwijzing.

Hartelijke groeten,
Roel