[TYPO3-UG Dutch] DirectMail extension

"HocomAdvies [ ☃ Wiechert Hooghwinkel ] "HocomAdvies [ ☃ Wiechert Hooghwinkel ]
Sun Feb 12 17:32:17 CET 2012

In aanvulling op de vorige mail. Helaas is het nog niet helemaal gelukt. Kan wel een Quickmail sturen dus het mailen werkt, echter als ik nu een nieuws_mailing open dan krijg ik de melding dat

An error was encountered.
The plain text content could not be fetched.
The HTML content could not be fetched.

Nu kan dat te maken hebben met:
default values for mail content fetching options die niet goed staan:
echter is mij niet zo duidelijk wat daar moet komen te staan?
-

Wat betreft de template is er nu een ext. template gemaakt voor de map Systeem_Map_directmail Daarin zijn de static templates opgenomen voor DM en CSS.

Graag nog even wat hulp om dit aan de gang te krijgen. Thanks.

Met vriendelijke groeten,
HocomAdvies

Wiechert Hooghwinkel
www.hocom-advies.nl

Op 10 feb. 2012, om 09:22 heeft HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] het volgende geschreven: