[TYPO3-UG Dutch] Utf-8 na update

HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Fri Feb 3 11:38:15 CET 2012

Marijn,

Op zichzelf, is het nu voor nu geen probleem (meer) echter kan het wellicht vanaf TYPO3 versie 4.7 een probleem worden omdat dan alleen nog maar UTF-8 gebruikt kan worden (als ik de Wiki goed heb begrepen:) Heb voor deze install, inderdaad ooit een bestaande database gebruikt die blijkbaar met Latin-1 was.

Dan even delen: :)

In de BE installatie werkset, algemene instellingen, all configuration:
[SYS][UTF8filesystem] = 1
[forceCharset] utf-8

Met vriendelijke groeten,
HocomAdvies

Wiechert Hooghwinkel

Op 3 feb. 2012, om 10:52 heeft Marijn Depraetere het volgende geschreven:

>>> http://facebook.com/hocomadvies