[TYPO3-UG Dutch] Afbeeldingen beveiligen

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Sat Dec 29 19:16:32 CET 2012

Dag Jigal,

Er zijn een aantal CSS-tricks die wel kunnen helpen:

http://css-tricks.com/techniques-for-fighting-image-theft/

Ook via robots.txt Google-Imagebot blokkeren helpt een stuk.

http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=156449

Groetjes,
Marijn Depraetere

Op 29 december 2012 19:05 schreef Ric Van Westhreenen
<roodlicht at gmail.com>het volgende: