[TYPO3-UG Dutch] Redirect in extbase...

Norbert Brinkhof norbert.brinkhof at jrc.ec.europa.eu
Tue Dec 4 15:05:35 CET 2012

Hallo iedereen,

Ik heb verscheidene plugins geschreven gebaseerd op extbase en fluid. De
plugins zijn volgens het

Klassieke model:

Index - laat een lijst van records zien

Modify - laat een record zien

Update - modificeert een record en moet teruggaan naar index

Nu  heb ik TYPO3 ge-update van 4.6.10 naar 4.6.15. Daarbij  stuit ik op 2
problemen:

-          De $this->redirect springt niet meer naar de gewenste action /
controller maar naar de root pagina van de website

-          De update action in de repository class crasht zonder enige trace
in de log

In 4.6.10 de code werkt, terwijl in 4.6.15 de coede niet meer werkt.

Heeft iemand enig idee wat ik fout doe?

Met vriendelijke groet,

Norbert Brinkhof