[TYPO3-UG Dutch] login-error "No such workspace defined" bestaande users na upgrade

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Tue Dec 4 12:35:42 CET 2012

Hallo,

Ik heb een TYPO3 site geupgrade van versie 4.5.10 naar 4.7.10 en stuit
daarbij op een vreemde bug.

De login van bestaande users werkt correct, maar zodra je iets veranderd
aan de instellingen (in dit geval groep toevoegen) crashed TYPO3 bij het
inloggen en geeft als foutmelding "No such workspace defined".

Als ik vervolgens de groep verwijder blijft de foutmelding bestaan.
Dit geldt voor alle bestaande users, dus zodra je iets veranderd aan een
bestaande user, werkt het niet meer.

Als ik een nieuwe user aanmaak dan werkt deze correct.

Ik heb:
- alle cache verwijderd
- tijdelijke data desbetreffende user verwijderd (user settings > select
user & clear temporary data en reset geprobeerd)
- database compare-tool gedraaid (geeft niets terug)

Iemand een suggestie?

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair