[TYPO3-UG Dutch] ttnewsgenericmarkers markers niet meer beschikbaar na naar tt_news 3.2.1

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Tue Aug 21 12:48:06 CEST 2012

Hoi List,

Voor een klant doe ik onderzoek naar wat de impact is bij een upgrade van
tt_news 2.5.2 naar versie 3.2.1. Na een upgrade in een ontwikkelomgeving,
zijn de genericmarkers niet meer in Typoscript beschikbaar. Om achter de
oorzaak van het probleem te komen heb ik een var_dump in de
class.tx_ttnewsgenericmarkers_fe.php gezet op de plaats waar de
geconfigureerde velden aan een marker array worden toegevoegd, De
geconfigureerde genericfields worden gewoon door de extensie gevuld en toch
zijn ze niet in Typscript beschikbaar. Als ik weer een downgrade toe naar
versie tt_news 2.5.2, dan zijn de genericmarkers weer beschikbaar in
Typoscript.

Wie heeft deze problemen ook ervaren, welk onderdeel van tt_news
veroorzaakt dit probleem en hoe is het probleem op te lossen?

Vriendelijke groeten,

Peter Ruijter
*Peter Industries*
www.peterindustries.com