[TYPO3-UG Dutch] Problemen met uploaden

Erwin Winkel erwin.winkel at planet.nl
Tue Aug 14 18:56:34 CEST 2012

Thnx voor alle reacties. Wat mij opvalt is dat er voorbij gegaan wordt aan
het gegeven dat het in de ene browser wel werkt en in een andere niet. Op
hetzelfde moment naar de zelfde installatie lukt het wel met IE / FF en
niet met Chrome.
Hierdoor kun je volgens mij punten 2 / 3 al uitsluiten van Marijn's
lijstje. De ownership verandert niet door een andere browser te gebruiken
en ook de schijfruimte wordt er niet groter door.

Vraagje van mijn kant: Hoe kun je zien of de 'FlashUploader' wordt
gebruikt? Of is dat de default instelling? En wat wordt er bedoeld met de
'nieuwere flash-installaties'?

Voor de volledigheid: We gebruiken T3 4.7.1

Groeten,
erwin

Op 10 augustus 2012 11:15 schreef Marijn Depraetere <
marijn.depraetere at telenet.be> het volgende:

> Hoi,
>
> Heb ook al een aantal malen dit probleem meegemaakt. In mijn ervaring
> is het 1 van deze redenen:
>
> 1) FlashUploader is niet ondersteund. T3 gebruikt een versie van een
> flashuploader die door de nieuwere flash-installaties niet ondersteund
> is. Tot er een andere flashuploader beschikbaar is zit er niets anders
> op dan deze uit te schakelen zoals door Muriel beschreven.
>
> 2) Ownership op bestanden en mappen. Zeker op apache-installaties
> durft TYPO3 nogal eens een verkeerde user toe te kennen aan nieuwe of
> [...]

"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!"