[TYPO3-UG Dutch] diakrieten en utf8 - wijzigingen in 4.7.x ?

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Thu Aug 9 16:07:51 CEST 2012

Op 13-06-12 13:57, Jigal van Hemert schreef:
> 'k Heb een aardige wizard die helpt bij het omzetten van databases,
> zelfs als daar bijvoorbeeld utf-8 data in latin1 velden/tabellen is
> terechtgekomen.
>
> http://dcbjht.home.xs4all.nl/typo3/fixdb.zip
>
> Het PHP script moet in typo3/install/ geplaatst worden en dan kun je het
> script aanroepen op die locatie via je browser.

Hallo,

Ik heb even een vraagje.
Als ik het bestand probeer aan te roepen via een browser dan krijg ik
een witte pagina te zien met de foutmelding "Acces denied". Ik heb het
script even bekeken maar het is me niet duidelijk waar deze foutmelding
vandaan komt.

Iemand enig idee waar dit door veroorzaakt wordt?
Ik heb het script eerder probleemloos gebruikt bij TYPO3 versie 4.7.1.
Ik heb geprobeerd om te downgraden van versie 4.7.3 naar 4.7.1 (you
never know) maar blijf die irritante witte pagina zien.

Als ik heel brutaal $removeInstallToolFileFailed = TRUE; zet, dan krijg
ik de melding dat het bestand ENABLE_INSTALL_TOOL mist. Lijkt me dus dat
de witte pagina op een of andere manier van TYPO3 afkomt.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair