[TYPO3-UG Dutch] kan niet meer inloggen

Jigal van Hemert jigal.van.hemert at typo3.org
Mon Apr 30 06:45:48 CEST 2012

Hoi,

On 29-4-2012 23:05, Fred Mellink wrote:
> Zonet probeer ik met mijn account in te loggen, met het inlogaccount van
> mijn klant. Maar helaas, ik kom er niet meer in. Ik heb al een hele tijd

Je kunt altijd de volgende methode proberen:

1) Maak via (S)FTP een bestand met de naam ENABLE_INSTALL_TOOL aan in de
typo3conf directory (als het al bestaat, gewoon overschrijven)
2) Log direct in bij de Install Tool via /typo3/install/
3) Via "Database Analyser" naar "Create "admin" user" en daar een nieuwe
backend user aanmaken.

Mocht stap 2) niet lukken, dan kun je aan het eind van het bestand
typo3conf/localconf.php (via (S)FTP), vlak voor de laatste regel met
"?>" invoegen:

$TYPO3_CONF_VARS['BE']['installToolPassword'] =
'bacb98acf97e0b6112b1d1b650b84971';

(bovenstaande op 1 regel)
Hiermee is het Install Tool password ingesteld op "joh316". Wel direct
na inloggen even wijzigen via "All configuration" >
[BE][installToolPassword]

--
Jigal van Hemert
TYPO3 Core Team member