[TYPO3-UG Dutch] kan niet meer inloggen

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Sun Apr 29 23:05:58 CEST 2012

Hallo allemaal,

Lange tijd heb ik niet meer gereageerd, maar dat is dat ik ben overgestapt
op Joomla. Typo3 is me te complex, zwaarwichtig. Maar ik heb nog wel twee
sites in Typo3 in de lucht waarvan een commerciele. Mijn klant belde me dit
weekend op mijn short vakantieadres dat hij niet kan inloggen.
Zonet probeer ik met mijn account in te loggen, met het inlogaccount van
mijn klant. Maar helaas, ik kom er niet meer in. Ik heb al een hele tijd
niet op de site iets aan onderhoud gedaan. Ik heb de hosting provider een
bericht gestuurd, maar gok op twee paarden. Wie weet wat er aan de hand kan
zijn??

--
Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink