[TYPO3-UG Dutch] Typo 4.6, mailform en indexed_search

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Mon Apr 16 21:47:25 CEST 2012

Hoi Jigal,

Bedankt voor de workaround!

Het formulier werkt nu zoals het zou moeten.
Helaas de indexed_search niet meer...

Er wordt geen zoekveld getoond, zodra ik de form extensie uitschakel werkt het zoeken weer zoals het zou moeten.
Het blijft dus of- of helaas....

Nog meer slimme workarounds misschien?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Bisonstraat 3a5 - 4817 LH Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl

Op 16 apr 2012, om 20:57 heeft Jigal van Hemert het volgende geschreven: