[TYPO3-UG Dutch] Typo 4.6, mailform en indexed_search

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Mon Apr 16 15:03:29 CEST 2012

Is er niemand die het zelfde probleem heeft (gehad)?

Ik weet nog steeds geen oplossing helaas
er moet toch een manier zijn om beide plugins tegelijk te gebruiken?

Ik hoor graag of iemand een idee heeft!

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Bisonstraat 3a5 - 4817 LH Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl

Op 10 apr 2012, om 16:31 heeft Martyn Vormgeving het volgende geschreven: