[TYPO3-UG Dutch] Is dit een fout? Of om te huilen? GP werkt niet op level1

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Mon Sep 26 16:43:07 CEST 2011

Goede zaak dat je daar de aandacht op vestigt.

Laat TYPO3 geen slechte naam krijgen door dit soort gekluns.

Maar om je gerust te stellen, ik had voor het voorbeeld alles wat niet
met het probleem te maken had er af gesloopt. Voor de duidelijkheid.
Sterker nog, ik had het er bij het testen al afgehaald om uit te sluiten
dat dat de oorzaak was.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg