[TYPO3-UG Dutch] square thumbnails in backend ipv frontend

Marike Kooistra m.kooistra5 at chello.nl
Sat Sep 24 15:20:46 CEST 2011

Goedemiddag,

Ik loop tegen een raar probleem aan: ik wil graag squares in de frontend,
maar bij gebruik van jb_gd_resize 1.1.3 (bij gebrek aan ImageMagick) en
pw_highslide_gallery 0.3.1 worden er squares van de thumbnails in de
backend getoond in plaats van in de frontend. Ik gebruik nu TYPO3 versie
4.5.5, maar heb het ook met eerdere versies geprobeerd. Heeft iemand een
idee hoe ik de thumbnails in de frontend vierkant krijg?

Groet,

Marike Kooistra