[TYPO3-UG Dutch] Contactformulier aanpassen

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Sun Sep 11 00:08:19 CEST 2011

Hoi Bas,

Hartelijk dank voor je antwoord. Beetje verlaat met reactie.

In de backend nog niet gevonden. In de database geeft de SQL-statement als
reactie: #1054 - Unknown column 'setup' in 'where clause'

Dus ik ben er nog niet uit.

Groeten, Fred

Op 10 september 2011 00:00 schreef Bas v.d. Wiel <bas at kompasmedia.nl> het
volgende: