[TYPO3-UG Dutch] Contactformulier aanpassen

Bas v.d. Wiel bas at kompasmedia.nl
Sat Sep 10 00:00:32 CEST 2011

 Hoi Fred,

 Mooi dat je de pagina gevonden hebt. Dat no_cache werkelijk overal
 aanwezig is, doet mij vermoeden dat je ergens in je TypoScript
 (SETUP-veld) config.no_cache=1 heb staan. Of dat zo is, kun je
 terugvinden in de backendmodule 'Template' en dan kiezen voor de Object
 Browser. Je krijgt dan een mooi boomvormig overzicht van de structuur
 van je templates. De pagina terugvinden waar een template-record opstaat
 die no_cache aanzet, vind je met het volgende SQL-statement:

 SELECT pid,title FROM sys_template WHERE setup LIKE '%no_cache%';

 Je krijgt dan ID-nummer en titel terug van de pagina waar je het
 bewuste template-record kunt vinden.

 Succes!

 Bas