[TYPO3-UG Dutch] Kan niet meer inloggen in BE en Install Tool

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Sat Oct 22 08:35:24 CEST 2011

Hoi!

Gelukkig heb ik de extensie kunnen verwijderen, ik had hem in eerste instantie alleen ge-uninstalled en dat veroorzaakte die blanco pagina's denk ik....
Blij dat alles weer werkt in elk geval..

Nogmaals alle tempfiles verwijderd en nu lijkt het erop dat alles weer naar behoren werkt..
Ik ga toch weer voorzichtig proberen de extensie opnieuw te installeren want op mijn test omgeving draait het als een zonnetje

Iedereen weer bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Van Oldenbarneveltstraat 1 - 4812 KW Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl

Op 21 okt 2011, om 22:51 heeft Gautam Kok [Netcreators] het volgende geschreven: