[TYPO3-UG Dutch] Kan niet meer inloggen in BE en Install Tool

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sat Oct 22 08:01:02 CEST 2011

Hoi,

On 21-10-2011 23:22, Martyn Vormgeving wrote:
> Toen leek het erop dat ik weer met mijn oude passwords kon inloggen maar toen de BE geladen was miste hij zijn stylesheet.
> Ik kon inloggen maar kwam op een helemaal witte pagina

Witte pagina's:
http://dmitry-dulepov.com/article/blank-empty-page-in-typo3.html

Als je handmatig iets aan je installatie verandert (bijvoorbeeld een
extensie uit de lijst gehaald) is het meestal nodig om ook de
temp_CACHED* bestanden uit de typo3conf directory weg te gooien.

Het klinkt bijna alsof er een TYPO3 core update heeft plaatsgevonden die
niet compleet is afgemaakt. Geen styling in de BE kan bijvoorbeeld
veroorzaakt worden door een oude skin extensies.
Ook problemen met het niet beschrijfbaar (bijvoorbeeld door verkeerde
owner / group / permissions) zijn van typo3temp directories kan soms
problemen met de BE styling vormen.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.